Libros da Fundación e sobre Plácido Castro

A Irlanda de Plácido Castro (capas)

A Irlanda de Plácido Castro

O relato fotográfico que presentamos inclúe as instantáneas que Plácido Castro, entón con 26 anos, chegou a publicar no diario El Pueblo Gallego entre o 24 de agosto e o 21 de setembro de 1928. ...

Libro "Poesia inglesa e francesa vertida ao galego" da Fundación Plácido Castro

"Poesia inglesa e francesa vertida ao galego"

Cúmprense en 2016, 70 anos do certame literario que a Federación de Sociedades Galegas de Bos Aires convocou para conmemorar o seu 25 aniversario. Daquela, foi premiada unha escolma poética de traducións realizadas por Plácido Castro, Lois Tobío e Delgado Gurriarán.

Libro '101 Máximas de Plácido Castro'

101 Máximas de Plácido Castro

Este breve percorrido polas reflexións de Plácido Castro (1902-1967) evidéncianos o seu forte compromiso con Galicia ao tempo que nos traza os vectores esenciais do seu pensamento e ideario.
Libro 'Un galego en Irlanda'

Un galego en Irlanda

É este un tributo á súa memoria pero tamén quere expresar a reivindicación dunha maior conexión, dunha maior posta ao día, entre os pobos de Galicia e de Irlanda.
Xulio Ríos, Ir Indo Edicións, biografía na Colección Galegos na Historia, Vigo, 1997, 64 páxinas.

Plácido Castro